صنعت :: دامداری

خرید و فروش تجهیزات دامداری در قزوین

خرید و فروش تجهیزات دامداری در قزوین
  • تاریخ ثبت: 1401/01/27
  • بازدید: 677 بار

خرید و فروش تجهیزات دامداری در قزوین
 

خرید و فروش تجهیزات و احداث مرغداری و دامداری و گلخانه
 

خرید وفروش دستگاه پلت دان احداث صفرتاصدسالن های مرغداری ودامداریخریدوفروش سازهای گلخانه
 

خریدو فروش کلیه ی تجهیزات مرغداری نو ودست دو 
⭐قفس مرغ تخمگذار،بلدرچین،کبک⭐
⭐دانخوری اتوماتیک بشقابی ،زنجیری⭐
⭐آبخوری ودانخوری آویز⭐
⭐آبخوری اتوماتیک نیپل⭐
⭐انواع هیتر کابینتی⭐
⭐هواکش درسایز ۱۰۰،۱۲۰،۱۴۰⭐
⭐هواکش ۴۰تا۸۰دمنده⭐
⭐انواع جت هیتر⭐
⭐پنجره اینلت۳۰در۶۰، ۴۲در۷۰⭐
⭐رطوبت ساز مه پاش⭐
⭐انتقال دان وسیلو⭐
⭐اسیاب میکسر وبالابر⭐
⭐پد سلولزی خنک کننده⭐
⭐فروش به صورت کلی وجزئی⭐ 
⭐خریدو فروش نو ودست دو⭐
⭐نصب وتعمیر⭐
⭐بابهترین خدمات وکیفیت ونازلترین قیمت⭐

 

تجهیزات دامداری در قزوین 
در گذشته‌های دور کلمه‌ای مانند تجهیزات دامداری وجود نداشت و یا اینکه در یک یا دو وسیله بسیار ساده خلاصه می‌شد چراکه در دامداری سنتی اصلا وسیله خاصی برای این کار وجود نداشت. اما با گذشت زمان و خارج شدن حوزه دامداری از حالت سنتی وسایل مختلفی برای دامداری بوجود آمد و به قول معروف این صنعت نیز مکانیزه‌تر شد. امروزه دامداران برای اینکه بتوانند از دامداری خود سودی را بدست آورند باید تخصص کافی در این حوزه را داشته باشند. این تخصص نه تنها شامل اطلاعات کافی در مورد دام می‌شود بلکه آگاهی در مورد تجهیزات دامداری  در قزوین را نیز در بر می‌گیرد. برای اینکه خرید تجهیزات دامداری  در قزوین به درستی صورت گیرد باید اطلاعات کافی به دست آورده شود. اگر شما نیز دامدار هستید حتما این مقاله را به دقت دنبال کنید چرا که ما در ادامه انواع تجهیزات  دامداری در قزوین کشاورزی و نحوه خرید آن‌ها را معرفی و آموزش خواهیم داد. همراه ما باشید.
انواع تجهیزات دامداری در قزوین 
در گذشته معمولا دامداری و کشاورزی به صورت یکجا و همزمان توسط یک خانواده و یا یک تیم انجام می‌شد اما امروزه با پیشرفت علم این حرفه تبدیل به یک کار حرفه‌ای و تخصصی شده است و دقیقا به همین دلیل هم انواع مختلفی از تجهیزات دامداری توسط شرکت‌های مختلف ساخته شده. افرادی که قصد شروع کار در حوزه دامداری را دارند و یا می‌خواهند دامداری خود را از حالت سنتی خارج کنند باید آشنایی کامل با انواع و نحوه خرید تجهیزات دامداری در قزوین داشته باشند. در ادامه ما قصد داریم به صورت مختصر مهم‌ترین انواع تجهیزات دامداری در قزوین را به شما معرفی کنیم.

تجهیزات تغذیه‌ای برای دامداری در قزوین 
تغذیه دام یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های حرفه دامداری در قزوین  است. برای اینکه این کار آسان‌تر و بهداشتی تر انجام شود انواع مختلفی از تجهیزات و وسیله‌ها برای آن ساخته شده است. به عنوان مثال میکسر یکی از وسیله‌هایی است که مخصوص تغذیه دام است. یک میکسر خوراک، انواع خوراک‌ها را خرد و مخلوط می‌کند تا یک جیره نرم و یکپارچه برای دام‌های شما بوجود آورد.

این میکسر کار شما را بسیار راحت‌تر کرده و امر توزیع خوراک را سریع‌تر می‌کند. همچنین خوراک تولید شده توسط این میکسر‌ها کار تغذیه را نیز برای دام راحت‌تر می‌کند. فقط کافی است که شما خوراک‌های مختلف را داخل آن ریخته و منتظر بمانید که خوراک میکس شده تحویل شما داده شود.

   

قیمت : تماس بگیرید

عکسهای دیگر این آگهی:

برای مشاهده بهتر، روی عکس مورد نظر کلیک کنید.

ارسال پیام به آگهی دهنده (operator106)

ارسال نظر برای آگهی خرید و فروش تجهیزات دامداری در قزوین

Captcha image

آخرین آگهی های دامداری