خدمات :: رستوران

بهترین کبابی در فرمانیه

بهترین کبابی در فرمانیه
  • تاریخ ثبت: 1402/02/11
  • بازدید: 211 بار

کبابی عشاق
بهترین کبابی در فرمانیه 

22755170
22755864
09912381081
خیابان دزاشیب خیابان لواسانی پلاک 155
غذای مورد علاقه خیلی از ایرانی ها كباب است. همین موضوع بهانه خوبی است تا در مورد این غذای لذیذ ایرانی بیشتر بدانید، با تاریخچه كباب و كباب‌خورهای تاریخ آشنا شوید و به این غذای ایرانی بیشتر افتخار كنید. اصلا خوردن چلوكباب نمادی از ایرانی بودن ماست و هر كجای دنیا هم برویم باز طعم چلوكباب با كره، سماق، پیاز و گوجه‌های كبابی زیر زبان‌مان است.

بوی كباب همیشه آدم را بدجوری وسوسه می‌كند و كمتر كسی می‌تواند از این غذای خوشمزه دل بكند. رستوران‌های مختلف و مشهوری از بهترین کبابی در فرمانیه هستند كه كباب‌های درجه یك هم تحویل‌تان می‌دهند اما در خانه هم می‌توانید با تهیه ابزار مناسب به كباب‌خوری فكر كنید و غذایی سالم‌ داشته باشید.

بهترین کبابی در فرمانیه
ناصرالدین شاه، كباب‌خور تاریخ

خوردن كباب همراه با چلوكره و مخلفاتی چون گوجه كبابی، ریحان و سماق از ابتكارات ایرانیان است كه البته اصل و نسب آن به آشپزخانه دربار شاهان ایرانی به‌ویژه ناصرالدین شاه بازمی‌گردد. وقتی ناصرالدین شاه به مقام پادشاهی رسید تعدادی آشپز را با خود به تهران آورد كه در پخت كباب وارد بودند. در آن زمان اهالی دربار بیشتر عادت داشتند كباب را با نان بخورند اما كم‌كم برنج هم به یك پای ثابت بشقاب‌های كباب تبدیل شد تا این غذای خوشمزه ایرانی كامل شود.


 

   


ارسال پیام به آگهی دهنده (بهار شجاعتی)

ارسال نظر برای آگهی بهترین کبابی در فرمانیه

Captcha image

آخرین آگهی های رستوران
1402/11/10
میز زیر ترازو رستورانی

تجهیزات اشپزخانه صنعتی / تلفن: --